torsdag 26 januari 2012

Jag har inte..

Jag är hemma och har "läsdag" medan Jonna är i skolan med sin grupp och skriver. Har så tråkigt att jag tänkte skriva några saker som jag inte ha gjort sedan jag kom till Norge och som jag kanske saknar lite:

Jag har inte..
..kört bil
..ätit varken choko, karkki eller glass
..tittat på tv
..använt en skrivborslampa
..druckit rödvin
..använt en mikro

Mest saknar jag faktiskt skrivbordlampan, det är så jobbigt att bara ha en lampa i taket : (

I dag skall jag åka till IKEA igen för att köpa större glas, mera små handdukar, grytlappar, vaniljljus och kanske en skrivbordslampa. Dessutom skall vi fara och hämta våra tågbiljetter till resan hem (Trondheim-Bergen-Oslo-Göteborg) och köpa tågbiljetter till Åre, dit vi tänker fara och skida imorgon eller på lördag. Återstår att se i fall jag klarar det med livet i behåll, eftersom jag inte har åkt slalom på jääätte många år.

Kommer säkert bilder under veckoslutet både från Åre och festbilder från lördag.

Ha det braaa!

ps. Idag är det ju torsdag så det blir ärtsoppa och plättar (i ställer för pannkaka).

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt i skidbacken och ha det så trevligt! Jag skall på kurs i att väva band på lördagen. Hej Annika

    SvaraRadera