torsdag 1 mars 2012

Lite uppdatering

Jag märkte att vår blogg hadlar nästan enbart om fester och det beror på att enda gången vi tar bilder är då vi är ute och festar. Men jag tänkte nu i alla fall nämna att både jag och Jonna har blivit godkända i våra projekt som vi hållit på med i dom här veckorna vi varit här. Jonna hade sitt "slutmöte" på tisdag och jag hade mitt i går. Den här mötesdelen var antagligen det som vi båda (och alla andra i gruppen) var mest nervösa för. Men nu är det förbi och det gick dessutom bra! Jag var med min grupp ute och åt sen lunch/tidig middag för att fira att mötet var över. Känns mycket roligare om man markerar det på något sätt. På kvällen hade jag en hemsk huvudvärk och ville bara sova men jag och Jonna hade myskväll (så mysigt man nu kan ha här i våra lägenheter) och tittade på Harry Potter och drack varm kakao. Nu har jag sovit i 10h så jag är redo för veckoslutet!

Resten av tiden här ska vi jobba med projektets rapport (som är på god väg) och jag och Jonna skall jobba med vårt slutarbete. Spännande.

Vi kommer att starta hemåt här från Trondheim den 15. mars, med tåg via några städer tills vi tar båten hem  till Helsingfors. Då skall vi uppdatera hela veckan med resebilder (om vi hittar ställen med gratis internet). Det ska bli super kul! Men före det: två veckor kvar i Trondheim.

Jag vet det redan nu: Jag kommer att sakna Norge helt sjukt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar